אתגרים ביצירת תוכן שיווקי: ציפיות מול מציאות

https://ioshka.com/uploads/content_challenege2.JPG

אתגרים ביצירת תוכן שיווקי: ציפיות מול מציאות

מחבר: קמרין וושינגטון

& nbsp;

בעולם השיווק הדיגיטלי קל לראות אחרים תוכן וחשוב: & ldquo; וואו, אם הם יכולים לפרסם את זה, אני בהחלט יכול להשיג את אותן התוצאות. & rdquo; למרבה הצער, זה יכול להיות רחוק מהאמת, במיוחד כאשר אתה רק מתחיל. עיין בכמה מהדוגמאות הבאות.

& nbsp;

1. ציפייה: & ldquo; אני יודע בדיוק על מה אני רוצה לכתוב! & Rdquo;

& nbsp; & nbsp; מציאות: & ldquo; אני תקוע. & Rdquo;

כאשר אתה מתכנן תוכן משבוע לשבוע, יכול להיות קשה לחשוב מה הצעד הבא. גם תכנון תכנים חודשים מראש יכול להשאיר אותך בעמידה. לאחר סיעור מוחות מתמיד, והתבוננות בתכנים קודמים שפרסמת, זה עדיין יכול להיות חזון עכור מה יהיה הנושא הבא שלך.

נסה את הטיפים האלה כדי לא להיגמר שוב מהתוכן :

  • נסה את Google Trends: ראה מה פופולרי על ידי המדינה ובתעשייה. זה יעיל במיוחד כשאתה כותב על נושאים מקומיים. תוכל לפרסם תוכן שיכול להביא לך תנועה מקומית או אפילו ארצית.
  • תראה באירועים עכשוויים: ראה מה פופולרי בפורומים כגון Reddit, בלוגים כמו Ioshka Media או חדשות. שאב השראה מהמאמרים כדי לעודד אתך.
  • כתוב מחדש תוכן ישן: שום דבר לא בסדר בלקבל זוג עיניים רעננות, לעדכן את התוכן הטוב ביותר או הפחות פופולרי או לשנות אותו. אולי תוכל להוסיף משהו חדש עדכני השנה או שאולי יש לך השקפה חדשה על הנקודות הישנות שלך.
  • 2. ציפייה: & ldquo; התוכן שלי הולך להיות אהוב על כולם! & Rdquo;

    & nbsp; & nbsp; מציאות: & ldquo; קיבלתי רק 12 צפיות? & ​​Rdquo;

    למרבה הצער, נהדר כמו אנחנו חושב שהתוכן שלנו הוא, לפעמים זה לא מקבל את ההייפ שאנו מקווים לו. לפעמים זה יכול לקחת חודשים עד סוף סוף לראות תוכן צובר אחיזה. אם אתה יושב, מחכה שאדם אקראי ימצא את הדף שלך, ומקווה שהם בתקווה שיפיצו את התוכן שלך כמו אש בשדה קוצים, חשוב שוב. & Nbsp;

    פרסום תוכן בפלטפורמה אחת ומקווה לטוב זה כמו ילד העיתון שאומר & ldquo; תוספת, תוספת, קרא הכל על כך! & rdquo; ללא איש בסביבה. הסתמכות על האתר שלך כדי להביא תנועה לבד לא תקטין את זה. קדם את התוכן שלך בדף המדיה החברתית של העסק שלך או שתף אותו בתוך קבוצות שמעוניינות בנושאים דומים. עדיף לגוון את מגוון הקהלים שלך כדי להגיע לטווח הרחוק ביותר ולהגדיל את קהל האוהדים שלך. & Nbsp;

    & nbsp;

    3. ציפייה: & ldquo; אני צריך לכתוב רק את התוכן הטוב ביותר! & Rdquo;

    & nbsp; & nbsp; מציאות: כתיבה מיטבית אינה קלה. & Nbsp;

    כן, נהדר לייצר את התוכן הטוב ביותר, אבל זו מטרה כל כך מונומנטלית. אתה חסר את התמונה הגדולה: הקהל שלך. במקום להתמקד במטרה הכללית של יצירת התוכן הטוב ביותר, העבר אותו להתמקד ביצירת מה שהקהל שלך נהנה ממנו. פרסם מאמרים, סרטונים וסוגים אחרים של תוכן כדי לראות על מה הם מגיבים הכי טוב. כאשר אתה מתמקד בלהיות טוב יותר עבור הקהל שלך, תוכל להשיג את הנאמנות והמעורבות שאתה מחפש.

    & nbsp;

    4. ציפייה: & ldquo; אני צריך לפרסם כל יום. & Rdquo;

    & nbsp; & nbsp; מציאות: יש עוד דברים לפרסום כל יום.

    למרות שפרסום כל יום יכול להיראות כאפשרות הטובה ביותר לייעל תוצאות, זה לא מציאותי עבור עסק רגיל. יש לפרסם את התוכן במקום ובזמן הנכון. פרסום בתדירות נמוכה יותר יכול לגרום לך להיראות בלתי נראה בזמן שפרסום יותר מדי יכול לגרום לעסק שלך להראות מעצבן. & Nbsp; במקום זאת, שקול מה הכי טוב לעסק שלך ומביא את המעורבות הרבה ביותר. אולי אתה צריך לפרסם פעמיים בשבוע במקום אחד. אולי אתה צריך לכתוב חמש